W centrum zainteresowania naszej polityki jakości znajdują się nasi klienci, którym chcemy dostarczać nasze produkty i usługi odpowiadające ich wymaganiom i oczekiwaniom.
Ten cel możemy jednak tylko urzeczywistnić, gdy przestrzegane będą następujące zasady dotyczące jakości:
- Wysoka jakość naszych produktów i usług (serwis) najważniejszym celem firmy.
- Standardy jakości dla naszych produktów i usług wyznaczają nasi klienci.
- Ustalone terminy muszą być dotrzymywane.
- Staranne i dokładne opracowywanie zapytań, ofert, wzorców i reklamacji zgodnie z zasadą „żadnego błędu”.
- Świadomość wszystkich pracowników co do ich odpowiedzialności za realizację naszych celów jakościowych i zgłaszanie przełożonym problemów z jakością, o ile w ramach swoich uprawnień nie są sami w stanie ich rozwiązać.
- Redukcja kosztów i zwiększenie produktywności poprzez stały wysoki poziom jakości, który może zostać osiągnięty tylko wtedy, gdy wszystkie prace od początku są prawidłowo wykonywane
- Staramy się raczej unikać błędów usuwając ich przyczyny niż naprawiać błędy.
- Przestrzeganie bieżących wymagań i oczekiwań naszych klientów.
Celem naszych starań jest uzyskanie „zadowolenia naszych klientów“.